Dit jaar viert Casablanca zijn zevende jubileum op het zonnigste festival dat er is (en ver daarbuiten). Waarom je erbij moet zijn? Héél simpel: als je zin hebt om te schuren in een schuur, luidkeels mee te brullen (of net niet) met lang vergeten klassiekers en te verdwalen in een snikhete après-ski vibe waar het bier rijkelijk vloeit en de vriendschap van de muren druipt… dan weet je waar je moet zijn!